Jak wybrać nośniki reklamy?

Dodano: 2017-06-21 Przez: admin


 
Wybranie odpowiednich nośników reklamy pozwala na zapewnienie znacznie bardziej skutecznego przekazu. Oczywiście reklama może być zarówno prezentowana w formie stałych elementów, które znajdują się w przestrzeni miejskiej a także można decydować się na jednorazowe formy prezentowania reklamy, co jest korzystne w przypadku kampanii reklamowych. Jednocześnie ważne jest decydowanie się na takie elementy reklamowe, które pozwalają na zapewnienie korzystnych warunków finansowych przy korzystaniu z nich. Kiedy decydować się na wyświetlacze?
 
Poszczególne nośniki reklamy mogą sprawdzić się przy różnym przekazie reklamowym. Reklama może jedynie mieć charakter informacyjny. Można za pośrednictwem reklamy prezentować jedynie informacje o firmie. Innym rozwiązaniem jest postawienie na reklamę, która pozwala na prezentowanie przekazu sprzedażowego.
 
W ramach przekazu sprzedażowego do skutecznych form reklamy zaliczyć można wyświetlacze. Jak wskazują badania odpowiednio wybrana reklama tego typu może zapewnić kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży. Wynika to między innymi z możliwości prezentowania reklamy promującej określonego produkty, które są w promocjach. Jednocześnie atutem wyświetlaczy jest prezentowanie dynamicznego przekazu, który przyciąga skutecznie uwagę odbiorców.
 
Wybór wyświetlaczy
Na rynku reklamowym można decydować się zarówno na zakup wyświetlaczy a także na wynajmowanie. Oczywiście wybór konkretnego rozwiązania zależy przede wszystkim od możliwości finansowych firmy czy też od możliwości wykorzystania posiadanej przestrzeni do umieszczenia wyświetlaczy. Jednocześnie można postawić na różne wyświetlacze ledowe pod kątem typu urządzenia.
 
Na wyświetlaczach może być jedynie prezentowany tekst. W takim przypadku wyświetlacze są prostszymi urządzeniami co przekłada się na możliwość kupienia ich w mniejszych cenach. Natomiast bardziej rozbudowane wyświetlacze opierają się na zastosowaniu w nich możliwości prezentowania przekazu w formie grafiki, co pozwala na prezentowanie bardziej rozbudowanego przekazu.
 
 


Dodaj komentarz

Komentarze

Brak komentarzy

Zobacz również